گذر عمرم

گذر عمرم

در ازل بست دلم با سر زلفت پیوند
گذر عمرم

گذر عمرم

در ازل بست دلم با سر زلفت پیوند

گفتنش سخته

بعضی وقتا یه حرفایی هست که نه میتونی بگی 

نه میتونی نگی

در این مواقع شما چیکار میکنید؟؟؟

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام ترانه عزیز
ممنون بابت لطفت
تنت سالم باشه و جانت آزاده

سلام ممنون پاییزی عزیزززز
چه دعای قشگی
منم برا شما همچین آرزویی دارم

پاییزی چهارشنبه 21 مهر 1395 ساعت 21:41

سلام به ترانه عزیز
ناگفته ها به دو دسته تقسیم میشن . اونایی که اگه تو دلت نگه داری یه روز مروارید گرانبهایی میشن و اونایی که اگه تو دلت نگهشون داری فقط سنگینت میکنن . دسته اول رو فقط به خدا بگو . رمز گونه . و دسته دوم رو بنویس تا بار دلت سبک بشه .
و اما درباره متنی که سوال کردی
بعد از امام حسین که پرچم دار حق بود ، میدان تا مدتی برای جولان ناپاکی ها خالی بود و این یعنی همان چیزی که یزید و یزیدیان تمام تاریخ می پسندند و می خواهند .
پس
" ای حقیقت تسلیت
ای راستی تعزیت
سلام بر دروغ و نیرنگ و فریب و زشتی و پلیدی "

تا ظهور یار حقی دگر و نبرد حق و باطل خونینی دگر

سلام پاییزی جان
ممنون که اومدی
اتفاقا گاهی ناگفته هامو مینویسم اما این یکیو ننوشتم خود به خود خوب شد.یه حس دلتنگی بود.
ممنون ک جواب سوالمو دادین.
من واقعا ی جور دیگه برداشت کرده بودم برا همین پرسیدم
از اینکه باحوصله جواب دادین از صمیم قلب ممنووونم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.